Добрый день, подскажите, пожалуйста, быть может у кого-то был подобный опыт - выкуплены билеты на группу из 4 человек, бронь была одна на всех, необходимо отменить перелет на 1 человека. На сайте возможно отменить лишь полностью всю бронь на всех людей, вписанных в нее.Один перелет я так и отменила, поэтому точно знаю, что там полная отмена и частичной просто нет. Написала в офис индиго, ответили:
Thank you for writing to IndiGo.
With regards to your mail, as per conditions of carriage, once the booking is domestic confirmed – partial cancellation can be done by contacting IndiGo no later than 2 hours before the scheduled departure time. Customers can cancel booking by contacting IndiGo Call Centre and IndiGo Airport Counters.
IndiGo will charge a fee of INR 1,500 per Passenger per Sector (inclusive of service tax and cess, if applicable).
Trust this clarifies
In case of any assistance regarding fares, schedules, corporate tie-up and other travel information, please feel free to contact to our 24*7 call center at 09910383838 or 01246613838 or visit our website
www.goindigo.in.
Thank you for choosing IndiGo, and we look forward to serving you again in the near future.
Но на сайте нет опции по частичной отмене брони. Может там какая тайная кнопка есть?)))) а я не вижу). Поделитесь, плизз, кто знает.